Dressur

Dressurundervisning på Sæby Rideklub

Vi har pt. 2 dressurundervisere i klubben. Mette Sejbjerg Jensen, som underviser hver mandag og Signe Harde, som underviser hver onsdag.

Læs mere om dem her

Mette Sejbjerg Jensen

Mette underviser i dressur om mandagen fra klokken 17.15.

Mette er uddannet berider hos Torben Frandsen i Tørring i 2014, og arbejder i dag som berider hos Helgstrand Dressage. Hun har i sin læretid uddannet heste op til Intermediare niveau.

Hos Sæby Rideklub underviser Mette ryttere i alle aldre, som alle er på forskellige niveauer. Af klubbens medlemmer bliver der bl.a. sagt om Mette:

”Hun er god til at sætte sig ind i hver enkelt rytter og deres heste. Hun underviser på det niveau man er på og hjælper en videre til sit mål. Hun er god til at undervise på en måde, man kan forså. Og så er hun hård, men sød og sjov.”

”Hun er altid sød og imødekommende. Hun bruger ofte teori, til at forklare sin undervisning. Og så ELSKER hun kaffe of kage”

”Mette kan undervise alle aldersgrupper og er god til at gøre sig forståelig”.

Signe Harde

Signe underviser i dressur hver tirsdag. Hun er både uddannet folkeskolelærer, hestemassør og fysiurgisk massør til mennesker og derfor går hun meget op i hest og rytters korrekte holdning, balance og bevægelse. Men det er også vigtigt, at ridning er sjovt - ikke mindst for de mindste ryttere.

Signe har undervist ryttere i alle aldre op til LA niveau de sidste 8 år. Derudover har hun erfaring med tilridning og uddannelse af ungheste og har selv startet op til de midterste LA klasser.

Pris pr. gang: 170 kr.

+ 25 kr. til vedligeholdelse af faciliteter, hvis man ikke har facilitetskort

*Hos Signe er det muligt at være 2 ryttere om at dele en lektion

Er du interesseret i undervisning på Sæby Rideklub?

Kontakt klubbens bestyrelse